koszi.jpg

Ha egy harmadik osztályos kisgyermek tudja azt, hogy köszönettel tartozik a szüleinek és arra is képes hogy ezt megfogalmazza és leírja :) , mit tehet egy szülő?

Büszke, nagyon büszke a gyermekére!

 

 

Kedves Anya és Apa!

Köszönöm, hogy boldogok vagytok,

köszönöm, hogy velem gyakoroltok,

köszönöm, hogy vigyáztok rám,

köszönöm, hogy vesztek nekem ruhát.

Köszönöm, hogy sikeres lett ez a tanévem is.

Köszönöm, hogy nem csak ezért szerettek engem is.

 

Kedves Mami!

Köszönöm, hogy egész évben segítettél nekem,

köszönöm, hogy sokat játszottál velem,

köszönöm, hogy sok időt töltöttél velem.

 

Kedves Anya, Apa!

Köszönöm, hogy mindig mindent megbeszélünk,

köszönöm, hogy mindig kiálltok értem.

 

Kedves Anya és Apa!

Köszönöm Nektek, hogy szerettek, és segítetek nekem.

Köszönöm anya, hogy védesz, ápolsz, szeretsz engem.

Köszönöm apa, hogy megtanítasz görkorizni,

és megvetted nekem az Xbox 360 játékkonzolt.

 

Kedves Anya és Apa!

Köszönöm anya, hogy segítesz a tanulásban.

Köszönöm apa, hogy megengeded, hogy gépezzek.

 

Kedves Anyuci és Apuci!

Köszönöm, hogy oly sok mindent megtesztek értem.

Köszönöm, hogy mindig van tiszta ruhám.

Köszönöm, hogy mindig van, mit ennem.

Köszönöm, hogy mindig mellettem álltok.

Köszönöm, hogy akkor segítetek, ha kérem.

 

Kedves Anyuci!

Köszönöm anya, hogy vagy nekem!

Köszönöm, hogy a kakaót mindig úgy készíted,

ahogy én szeretem.

Neked köszönhetem, hogy élek,

és minden napom, órám és percem

nyugodt és szép lehet.

 

Kedves Szüleim!

Köszönöm, hogy mindig segítetek nekem, nap, mint nap.

Köszönöm, hogy uzsonnát csomagoltok nekem.

Köszönöm, hogy mindig megvigasztaltok.

 

Kedves Anya és Apa!

Köszönöm, hogy vigyáztok rám,

köszönöm, hogy vesztek ruhát,

köszönöm, hogy segítetek nekem,

köszönöm, hogy mindig van időtök rám.

 

Kedves Anya és Apa!

Köszönöm, hogy szerettek engem,

köszönöm, hogy mindennél fontosabb vagyok nektek,

köszönöm, hogy megpróbáljátok minden kérésemet teljesíteni.

Köszönöm, hogy nyugodt otthonom van,

köszönöm, hogy elvisztek nyaralni is,

köszönöm, hogy sokat dolgoztok értem.

 

Kedves Anya és Apa!

Köszönöm, hogy mindig mellettem álltok.

Köszönöm, hogy ha valami baj van,

akkor megvigasztaltok.

 

Kedves Anya, Apa!

Köszönöm, hogy segítetek nekem tanulni,

köszönöm, hogy ha baj van,

akkor segítetek rajtam.

Köszönöm, hogy segítettetek rendet rakni a szobámban.

Köszönöm anya, hogy segítettél a dolgozatokra felkészülni.

 

Kedves Anya és Apa!

Köszönöm, hogy minden nap szántok rám időt,

köszönöm, hogy mindig mellettem álltok,

köszönöm, hogy mindig figyeltek rám,

hogy jó tanuló vagyok, azt is nektek köszönhetem.

                                                    

Kedves Anya!

Köszönöm, hogy vagy nekem!

Köszönöm a sok fáradozást.

Köszönöm, hogy mindig játszol velem.

Köszönöm, hogy felvidítasz, ha szomorú vagyok.

Te vagy a legjobb anyuka a világon.

                                             

 

Kedves Anya!

Köszönöm, hogy egész évben időt szakítottál rám,

Köszönöm, hogy tanultál, foglalkoztál velem.

 

Kedves Anya és Apa!

Köszönöm, hogy ebben az évben is segítettek nekem,

köszönöm, hogy kitartóan mellettem álltatok.

Köszönöm, hogy sikeres lett ez a tanévem is.

 

Kedves Anya és Apa!

Köszönöm, hogy sokat tanultok velem,

köszönöm, hogy bíztok bennem,

köszönöm, hogy szerettek engem.

 

Kedves Anya!

Köszönöm, hogy mindig segítesz nekem a tanulásban,

köszönöm, hogy mindig biztatsz engem.

 

Kedves Anya, Apa!

Köszönöm, hogy szánsz rám időt,

köszönöm, hogy gondoskodsz rólam,

köszönöm, hogy írsz az uzsidobozomba,

köszönöm, hogy tanulsz velem.

 

Kedves Anya és Apa!

Köszönöm, hogy amikor kell, mindig segítetek nekem.

 

                                                     Kedves Anya!

Köszönöm, hogy végig segítettél az éven, hoztál, vittél.

 

Kedves Apa!

Köszönöm, hogy vittél, hoztál.

Köszönöm, hogy gyakoroltál velem.

 

Kedves Anya és Apa!

Köszönöm, hogy gondoskodtok rólam, hogyha beteg vagyok,

köszönöm, hogy segítetek, ha nem megy a tanulás,

köszönöm, hogy mindent megtesztek értem.

 

Kedves Anya és Apa!

Köszönöm, hogy mindig segítetek a tanulásban,

köszönöm, amikor rosszul vagyok, megöleltek.

 

 

Kedves Anya és Apa!

Köszönöm, hogy kitartottatok mellettem egész éven át,

köszönöm, hogy mindig biztattatok,

köszönöm, hogy mindig segítettetek,

köszönöm, hogy vigyáztatok rám, amikor segítségre szorultam,

köszönöm, hogy sose feledkeztek meg rólam.

 

Kedves Anya és Apa!

Köszönöm, hogy segítetek a tanulásban.

Köszönöm, hogy sikeres lett ez a tanévem.

 

Kedves Anya!

Köszönöm, hogy egész évben segítettél a tanulásban,

köszönöm, hogy mindig mellettem álltál.

                             

Kedves Anya!

Köszönöm, hogy sokszor szakítasz rám időt,

köszönöm, hogy próbálsz segíteni nekem,

köszönöm, hogy gondoskodsz rólam.

 

 

Kedves Anya!

Köszönöm, hogy vigyáztok rám.

Köszönöm, hogy óvtok minden rossztól.

 

 

Kedves Anya és Apa!

Köszönöm, hogy gondoskodtok rólam,

köszönöm, hogy mindent megtesztek értem,

köszönöm, hogy törődtök velem,

köszönöm, hogy enni, inni adtok nekem.

 

Apa!

Köszönöm, hogy felkészítettél az összes dolgozatra.

Köszönöm, hogy sokszor kosaraztunk.

Köszönöm, hogy gyakoroltál velem matematikából.

Köszönöm, hogy olvastál velem.

Köszönöm, hogy időben vittél suliba.

 

Anya!

Köszönöm, hogy segítettél a tanulásban.

Köszönöm, hogy felkészítettél a felmérésekre.

Köszönöm, hogy hagytál kosarazni.

 

Kedves Anya és Apa!

Köszönöm, hogy vigyáztok rám,

köszönöm, hogy segítetek nekem,

köszönöm, hogy sok játékot vesztek nekem,

köszönöm, hogy játszatok velem.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tanuljjol.blog.hu/api/trackback/id/tr818822392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása