Köszöntés

Címkék: bemutatkozás köszöntés

2014.05.07. 13:21

en.jpg

Tanítóként dolgozom több,mint 30 éve.

Hitem szerint, egy tanítónak nem csak az a fontos, hogy gyerekei biztos alapokkal érkezzenek a felső tagozatba, akik képesek az elmélyült munkára is, hanem az is, hogy nyugodtak, derűsek legyenek, akik egyre jobban megismerik önmagukat.

Nagyon fontosnak érzem a szülőkkel való együttműködést, hisz nélkülük az iskolai munka sem lehet sikeres.

A blogot is azért indítottam, hogy megismerhessem mások - legyen az pedagógus vagy szülő -, véleményét, ötleteit, hogyan lehetne még jobb, még hatékonyabb a munkánk.

Várok minden olyan kérdést, történetet, kétséget, amivel a mindennapok során találkozol szülőként, pedagógusként.

 Ágostonné Titz Magdolna vagyok, tanítónő. Többnyire 3.-4.osztályosokkal foglalkoztam, de 5. osztályban is tanítottam magyar nyelv és irodalom tantárgyat.

Győrben, az Apáczai Csere János Tanítóképző Főiskolán szereztem diplomámat orosz-könyvtár műveltségi területtel. Rendszeresen részt veszek továbbképzéseken, szakmai fórumokon.

 2014. május 07.

                        

 

         

                        

 

                   

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tanuljjol.blog.hu/api/trackback/id/tr776131589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása