Bálint Ágnes: Frakk

A már olvasni tudó gyerekeknek válogattam a könyvek közül.

Az ajánló elég vegyes. Vannak köztük az örök klasszikusok, mai kortárs írók művei és olyanok is, amiket már filmen is láthatnak/láthattak a gyerekek.

Baum:. Óz, a csodák csodája

Békés Pál: A Bölcs Hiánypótló, A Félőlény, A kétbalkezes varázsló

Berg Judit: Tündér könyvek

Jancarski: Füles Mackó

Kipling: A Dzsungel könyve

Kormos István: A Pincérfrakk utcai cicák

Lázár Ervin: A Hétfejű Tündér

Lázár Ervin: A tüskés varabin

Lindgren: Harisnyás Pippi

Milne: Micimackó

Salten: Bambi

Szepes Mária: Pöttyös könyvek

Tersánszky: Misi Mókus kalandjai

Burnett: A padlásszoba kis hercegnője, A titkos kert, A kis lord

Fehér Klára: Lesz nekem egy szigetem, Én sohase kapok levelet, Az indián kertje

 Én sose kapok levelet - Lesz nekem egy szigetem - Az indián kertje

Janikovszky Éva könyvei

Kastner: A két Lotti

Mándy Iván: Csutak és a szürke ló

Fekete István: Vuk, Tüskevár, Téli berek

 Fekete István, Dargay Attila: Vuk - képeskönyv

Twain: Tom Sawyer, Huckleberry Finn, Koldus és királyfi

Beck Andrea: A Titoktündér

Beck Andrea: A Titoktündér

A bejegyzés trackback címe:

https://tanuljjol.blog.hu/api/trackback/id/tr36943143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása